Color-it
Безкоштовна доставка для замовлень від 5000 грн
Сума мінімального замовлення 1500 грн
Повернення і обмін протягом 7 днів
Напишіть нам в Viber або Telegram
Color-it
Color-it
Напишіть нам в Viber або Telegram

Помилка політики збуту «Твістера»

Минулої статті ми розповіли про те, як з'явилася гра «Твістер» і як її творцям довелося поборотися за те, щоб гра була саме такою, якою ми її знаємо та любимо.

А зараз ми поділимося історією про те, як же все-таки вона стала популярною і в чому була помилка, яка мало не занапастила гру.

Довгий час про «Твістер» ніхто не знав. Гра продавалася тільки в дитячих магазинах, і не мала особливого попиту. Адже творці закладали в ідею аудиторію 15+, яка дитячими магазинами, природно, не ходить.

Але «Твістеру» пощастило засвітитися на телебаченні. Відома тоді актриса Єва Габор була запрошеною зіркою на популярному шоу Д. Карсона «Tonight Show».

Незважаючи на те, що вона була одягнена у вечірню сукню з розрізом, ведучий запропонував їй зіграти у «Твістер». І вся країна із захопленням спостерігала за прекрасними формами Єви, яка намагалася виконувати всі поставлені завдання. Незабаром було продано 3 мільйони коробок гри.

Так «Твістер» і набув заслуженої популярності. Тепер жодна американська вечірка чи пікнік не обходилася без цієї гри. Молодь дуже полюбила гру, адже так можна було й «себе показати і на інших подивитися».

У нашому інтернет-магазині можна придбати настільні ігри за оптовими цінами. Ми пропонуємо цікаві ідеї для малого бізнесу. Звертайтеся за консультацією до наших спеціалістів і ми з радістю допоможемо вам.